Naše produkty a služby sú k vám vždy úplne fér
Posledná aktualizácia: 08. október 2020 | KONTAKTNÝ FORMULÁR
Prevádzkový poriadok: TERMÁLNE KÚPALISKO | FÍNSKA SAUNA | FITNESS CENTRUM
1. ZMLUVNÝ VZŤAH
Zmluvný vzťah medzi spoločnosťou TERMAL CHALMOVÁ - BYSTRIČANY, s.r.o., IČO: 36002232, M. Nešporu 1, 972 45 Bystričany, SLOVAKIA zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel: sro, vložka číslo: 3364/R (ďalej len ako „spoločnosť“), ktorá je prevádzkovateľom Termálneho kúpaliska Chalmová (ďalej len ako „kúpalisko“) a objednávateľom, ktorým je fyzická alebo právnická osoba (ďalej len ako „zákazník"), vzniká na základe:
a) uzavretia písomnej zmluvy medzi zákazníkom a spoločnosťou;
b) úplného alebo čiastočného uhradenia produktu alebo služby spoločnosti zo strany zákazníka, či už v hotovosti, bankovým prevodom alebo platbou kartou;
c) záväznej objednávky alebo rezervácie produktu alebo služby zo strany zákazníka a jej potvrdením zo strany spoločnosti, či už písomne alebo elektronicky.
Za plnenie zmluvných záväzkov všetkých osôb, ktorých sa slobodným rozhodnutím zákazníka týka jeho zmluvný vzťah so spoločnosťou, ručí práve zákazník. Po vzniku zmluvného vzťahu sa spoločnosť zákazníkovi a všetkým dotknutým osobám zaväzuje zabezpečiť produkty a služby v dohodnutom rozsahu, kvalite a v súlade s ich podmienkami, zmluvnými záväzkami spoločnosti, kategóriami vstupného a ubytovania kúpaliska, ustanoveniami prevádzkového a ubytovacieho poriadku kúpaliska, otváracími hodinami kúpaliska a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami spoločnosti (ďalej len ako „tieto VOP“).
2. PRODUKTY A SLUŽBY
Aktuálne zoznamy a cenníky produktov a služieb spoločnosti sú zákazníkovi k dispozícii v písomnej či elektronickej podobe pri vstupe do kúpaliska alebo v elektronickej podobe na webe kúpaliska CHALMOVA.sk aj s ich presnými podmienkami alebo prípadnými obmedzeniami ich využitia. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmeny cien, podmienok a obmedzení jej produktov a služieb podľa týchto VOP. Informatívny zoznam produktov a služieb v cenníku spoločnosti pre potreby týchto VOP:
a) SLUŽBA KÚPANIE;
b) SLUŽBA SKRINKA V ŠATNI;
c) SLUŽBA PARKOVANIE;
d) SLUŽBA SAUNA;
e) SLUŽBA FITNESS;
f) SLUŽBA PLÁVANIE;
g) PERMANENTKA na služby KÚPANIE, SAUNA, FITNESS a PLÁVANIE;
h) SLUŽBA CHATKA ŠTANDARD;
i) SLUŽBA IZBA ŠTANDARD;
j) SLUŽBA UBYTOVANIE AUTOKEMPING;
k) SLUŽBA MIESTO PRE STAN;
l) SLUŽBA PRÍPOJKA ELEKTRINY;
m) DAŇ ZA UBYTOVANIE pre obec Bystričany.
3. OBJEDNÁVKY A REZERVÁCIE
Produkt alebo službu si môže zákazník objednať u spoločnosti osobne, telefonicky, e-mailom alebo na webe CHALMOVA.sk. Zákazník prostredníctvom uvedených možností potvrdí - či už slovne, písomne alebo elektronicky - záväznú objednávku produktu alebo služby, v ktorej je zo strany spoločnosti uvedená cena daného produktu a služby aj so všetkými informáciami nevyhnutnými na ich zabezpečenie podľa vopred dohodnutých podmienok. Zákazník v jeho záväznej objednávke uvedie úplné a správne informácie a údaje, ktoré doručí spoločnosti. Uzavretím zmluvy so zákazníkom alebo potvrdením objednávky zákazníka si spoločnosť vyhradzuje právo žiadať uhradenie sto percent ceny rezervácie alebo objednávky produktov a služieb, ešte pred ich možným využitím. Po uhradení celkovej ceny rezervácie alebo objednávky produktov a služieb a najneskôr v deň ich využitia obdrží zákazník zo strany spoločnosti vstupenku alebo ubytovací preukaz (ďalej len ako „voucher") aj s presnými podmienkami a obmedzeniami využitia. Vstupenka alebo voucher presne popisuje rozsah a kvalitu objednaných alebo rezervovaných produktov a služieb podľa vopred dohodnutých zmluvných podmienok. Údaje uvedené na vstupenke alebo voucheri sú pre zákazníka a všetky osoby, ktorých sa slobodným rozhodnutím zákazníka týka zmluvný vzťah záväzné a meniť ich možno iba so súhlasom spoločnosti.
4. SPÔSOB PLATBY
Zmluvnú čiastku za objednávku alebo rezerváciu produktov a služieb spoločnosti môže zákazník spoločnosti uhradiť v hotovosti v jej pokladni, prevodom na jej bankový účet alebo platobnou kartou na webe CHALMOVA.sk a v jej pokladni, pokiaľ je k dispozícii funkčný platobný terminál. Podmienkou využitia produktov a služieb spoločnosti je úhrada celkovej ceny objednávky alebo rezervácie do termínu, ktorý zákazník obdrží priamo v rezervácii alebo objednávke, prípadne na účtovnom doklade od spoločnosti a zároveň preukázanie sa platnou vstupenkou alebo vocherom, prípadne platnými dokladmi, ktoré dokazujú oprávnenie ich využitia pri vstupe do areálu kúpaliska.
5. PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
- Zákazník spoločnosti má právo:
a) na poskytnutie produktov a služieb spoločnosti v dohodnutom rozsahu, ako aj na získanie potrebných informácií k ich cene, rozsahu a podmienkach;
b) byť informovaný o zmenách termínu či zrušení produktov a služieb alebo zmenách ich podmienok využitia, ceny, rozsahu a kvality;
c) vyžadovať riadne a kvalitné poskytnutie služieb spolu s dodatočnými informáciami k službám;
d) ihneď reklamovať prípadne nedostatky produktov a služieb spoločnosti prostredníctvom jej oprávnených pracovníkov a žiadať okamžitú nápravu;
e) na zrušenie objednaných alebo rezervovaný produktov a služieb a na odstúpenie od zmluvy so spoločnosťou podľa platných storno podmienok daného produktu a služby;
f) požiadať spoločnosť o zmenu osoby, ktorá má právo využiť objednané alebo rezervované produkty a služby, pričom táto osoba musí spoločnosti vopred potvrdiť, že s takouto zmenou súhlasí aj s pôvodne dohodnutými zmluvnými podmienkami medzi spoločnosťou a zákazníkom a že preberá zmluvné záväzky zákazníka v plnom rozsahu;
g) kedykoľvek odstúpiť od zmluvy či zrušiť objednávku alebo rezerváciu produktov a služieb spoločnosti bez uvedenia dôvodu, vždy podľa platných storno podmienok daného produktu a služby, o ktorých bol zákazník zo strany spoločnosti vopred informovaný a s ktorými vopred súhlasil. Pri uplatnení tohto práva musí zákazník informovať spoločnosť záväznou písomnou žiadosťou, buď elektronicky e-mailom na adresu kupalisko@chalmova.sk či prostredníctvom kontaktného formuláru na webe CHALMOVA.sk, alebo poštou na adresu TERMAL CHALMOVÁ - BYSTRIČANY, s.r.o., M. Nešporu 1, 972 45 Bystričany, SLOVAKIA. Po odstúpení od zmluvy či zrušení objednávky alebo rezervácie produktov a služieb sa spoločnosť zaväzuje bezodkladne a najneskôr do 14 dní od obdržania takejto žiadosti zákazníkovi vrátiť všetky finančné prostriedky bez storno poplatkov dohodnutých v storno podmienkach daného produktu a služby, ktoré od zákazníka obdržala. Takáto úhrada zo strany spoločnosti bude uskutočnená prevodom na bankový účet zákazníka, ktorý uviedol v jeho žiadosti. Ak zákazník začal produkty alebo služby spoločnosti využívať, má povinnosť spoločnosti uhradiť finančné prostriedky za už skutočné a poskytnuté plnenie do doby, kedy spoločnosti doručil žiadosť o odstúpenie od zmluvy alebo zrušenie objednávky či rezervácie produktov a služieb;
h) na odstúpenie od zmluvy či zrušenie objednávky alebo rezervácie produktov a služieb spoločnosti a vrátenie finančných prostriedkov bez storno poplatkov iba v prípadoch, ak došlo: 1. k zrušeniu produktov a služieb zo strany spoločnosti, 2. ku závažným zmenám možností využitia produktov a služieb zo strany spoločnosti (za závažnú zmenu sa nepovažuje uzatvorenie niektorých bazénov z prevádzkových dôvodov alebo zmena ubytovania, ak je jeho náhrada rovnakej alebo vyššej kategórie);
- Zákazník spoločnosti je povinný: